tirsdag den 14. august 2012

Skuffedarius midt i travlheden

Jeg har egentlig slet ikke tid til at blogge her til aften. Køkkenet flyder med bageredskaber, klister og kager. Lauras børnehave fylder 40 år imorgen og jeg har lovet at bage til festen. Torsdag skal Laura fejre sin fødselsdag i børnehaven og skal have kage og frugt med. Sådan er det, når ens fødselsdag ligger midt i sommerferie. Så må den fejres en måned for sent.
Imorgen starter Ida i 1.E og hun har selv valgt tøjet til dagen. Glæder mig til at flashe billeder af hende. Tøjet er købt i en genbrugtbutik, håndsyet og ligner mest af alt en russisk nationaldragt eller noget i den dur. Jeg skal lige nå at sy en bluse op, som hun skal have indenunder inden jeg smutter til drømmeland. Jeg beundre hendes styrke i at være præcis som hun er, på sin helt egen måde. Jeg glemmer ikke da hun i børnehaven troppede op til fastelavn iført en høne kostume, mens flertallet var prinsesser. Hun følte sig stadig som en del af gruppen, gik blot og gokkede og kykkelikyede.

Jeg må lige vise Jer resultatet af vores skuffedarius, som har fået en makeover. Så tilfreds er jeg!




9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det har pyntet gevaldigt på skuffedariuset ...... Ha´ikke for mange bolde i luften Husk de skal jo også ned i rigtig rækkefølge ;-)

Mormor

Junette sagde ...

Jeg forstår godt din tilfredshed. Det er blevet meget pænere og mindre klodset at se på.

Unknown sagde ...

Wow... Det er da intet mindre end fantastisk! ;)

Sommerhilsner
/Christina

Unknown sagde ...

Sikke et arbejde - og hvor er det blevet flot.

RikkeRøjkjær

Unknown sagde ...

Smukt, smukt smukt:-)

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Tusind tak piger!
Det driller mig godt nok lidt. Har spærregrundet det 3 gange og malet det ligeså mange gang - og stadig er der steder hvor farven fra træet trækker gennen malingen. Muuuhaaa træls, men det må have en gang mere når jeg ved hvor meget der trækker frem

Ditte sagde ...

Hej Camilla, sikke en fin blog du har og skønne billeder. Faldt helt tilfældig over den i min daglige blog-søgning :-) Og så opdagede jeg jo lige at vi kender hinanden fra Århus tekniske skole for mange år tilbage :-) håber du har det godt, men det ligner det i hvert fald på billederne.
Mange hilsner fra
Ditte

Anonym sagde ...

Hvor fint

Henny sagde ...

Altid skønt med makeover på ens gamle møbler. Jeg har også lige gjort det samme med to af mine møbler.
Og er tilfreds med resultatet